در جهانی که محصولات و پیشنهادات بسیار متنوع با سرعتی باورنکردنی در اختیار مشتریان قرار میگیرد، مسئله این است که آنها کدام گزینه را انتخاب میکنند؟ کدام شرکت، کدام برند و کدام پیشنهاد در دایره گزینه و انتخابهای مشتریان قرار خواهد گرفت؟ اینکه شرکتها و برندها چگونه باید در این محیط فعالیت کنند که موفق شوند، سوالی است که ذهن دانشگاهیان و حرفهایهای بازاریابی و استراتژی را مشغول کرده است.
این شش کتاب از شما یک بازاریاب حرفهای میسازد!
دانش بازاریابی در جامعه ما، جوان و به اعتقاد خیلیها هنوز در ابتدای مسیر است. باید پذیرفت که بسیاری از روشهای غیراصولی و البته رایج بازریابی، حاصلی جز اتلاف منابع سازمان ندارند و نهتنها تاثیر مثبتی بر روند فروش نخواهند داشت بلکه ممکن است نتایجی معکوس به دنبال داشته باشند. در این مطلب به معرفی شش کتاب ارزنده در زمینه بازاریابی و تحقیقات بازار پرداختهایم، با این امید که با مطالعه این کتابها پنجرهای به آینده روابط مشتریان، جامعه و سازمانها گشوده شود.